Opis materiału
Informacje o materiale
Autorzy/Autorki:
Zespół Projektu
Grupa docelowa:
Nauczyciele przedmiotowi
Etap edukacyjny:
Szkoła podstawowa, klasy V
Przedmiot:
Geografia
- Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
- Poznanie wybranych krajobrazów Polski i świata, ich głównych cech i składników.
- Poznanie zróżnicowanych form działalności człowieka w środowisku, ich uwarunkowań i konsekwencji oraz dostrzeganie potrzeby racjonalnego gospodarowania zasobami przyrody.
- Rozumienie zróżnicowania przyrodniczego, społeczno-gospodarczego i kulturowego świata.
- Identyfikowanie współzależności między elementami środowiska przyrodniczego i społeczno-gospodarczego oraz związków i zależności w środowisku geograficznym w skali lokalnej, regionalnej i globalnej.
- Określanie prawidłowości w zakresie przestrzennego zróżnicowania warunków środowiska przyrodniczego oraz życia i różnych form działalności człowieka.
- Integrowanie wiedzy przyrodniczej z wiedzą społeczno-ekonomiczną i humanistyczną
Licencja:
Materiał jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów oraz Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.. Utwór powstał w wyniku projektu polskiej współpracy rozwojowej finansowanego przez MSZ RP w roku 2023. Zezwala się na dowolne wykorzystanie utworu, pod warunkiem zachowania ww. informacji, w tym informacji o stosowanej licencji i o posiadaczach praw”.
Pobieranie materiału
https://www.edukujglobalnie.pl/wp-content/uploads/2024/02/ZROWNOWAZONA-GOSPODARKA-ZASOBAMI-WODNYMI-JAKO-GLOBALNE-WYZWANIE-EKONOMICZNE.7z
ZRÓWNOWAŻONA GOSPODARKA ZASOBAMI WODNYMI JAKO GLOBALNE WYZWANIE EKONOMICZNE
Format:
Wielkość pliku: